NienkeNL.reismee.nl

West Australia

Hallooo iedereen!

Even snel nog een verhaaltje op mn laatste dag in Australie. Ik heb de laatste dagen een groot deel van de westkust gezien. Echt prachtig! Hele mooie witte stranden, knalle blauwe oceaan en ontzettend veel vis en koraal. Heel vet. Heb heel veel gesnorkeld. En dolfijnen en haaien gezien. (Haai van een grote afstand hoor) De groep was echt top, veel nationaliteiten en een gezellig sfeer. En de gids was knettergek haha. Het was eigenlijk 1 grote vakantie. Lekker samen koken, leuke dingen doen, muziek luisteren en op het strand liggen. Helemaal niet erg om zo mn laatste dagen in Australie door te brengen. :) Op de laatste dag gingen we sandboarden. Echt superleuk!

Toen ik weer terug was in Perth heb ik nog een paar keer met wat mensen van de tour afgesproken en samen gebbq :) En ik ben bij familie Peelen op bezoek geweest. En daar heb ik kroket gegeten haha. Had niet gedacht dat ik dat zou krijgen in Australie:) Ik vond het heel leuk om ze te ontmoeten.

En helaas is dit dan mijn laatste dag in Australie. Ik vond het echt niet leuk om weg te gaan. Heb hier zn fantastische tijd gehad. En ik vind het uitgestrekte land en de natuur super mooi! Maar ben ook weer heel benieuwd hoe NZ is! Volgens mij ook supermooi:)

Ik hoop dat ik snel wat meer tijd/bereik heb om een wat langer verhaal te schrijven.

Succes met de kou in Holland, jammer dat de elfstedentocht niet doorgaat!!

Veel liefs Nien

Reacties

Reacties

Floor

Veel plezier in Nieuw Zeeland!

José

Geweldig tot nu toe Australië en nu nog NZ.
Ben heel benieuwd hoe dit weer wordt.
Vast weer helemaal geweldig.
Geniet !
Liefs jose

Gerda

Hoi Nienke
Hoi Nienke
Wat fijn dat je zo geniet helemaal top.
En nu afwachten.hoe het in Nieuw Zeeland is,
vast ook helemaal te gek.
Nienke,nog heel veel plezier.
Liefs Gerda

Anouk

Haaa zussie, jammer dat je niet zo lang kan schrijven, je verhalen zijn altijd erg leuk! Genietze in Nieuw Zeeland! De kou valt inmiddels wel weer mee, of ik ben er aan gewend haha! Deze week beginnen mijn college´s eindelijk weer, dus vervelen zit er niet meer bij! Nou kind, maak vol op foto´s, zodat wij ook mee kunnen genieten! Dikke kus

Ankie

Lieve Nienke,

We zijn zo jaloers, kunnen niet wachten je foto's uitgebreid te bekijken en vooral je weer te bespreken.
Blijft ook gek om steeds maar de family te zien zonder jou. Sprak Oma v O vandaag nog even, die was helemaal blij nu ook een laptop te hebben, dus wrsch mailt ze nu ook met jou? De kou is weg. Was trouwens wel even een super overgang van het prachtig absurde Dubai, en warme weer naar hier. Verschil ca 45 gr. Dus wees maar blij dat je hier tegen de zomer weer terug komt, dan is de overgang niet zo groot. De cultuurshock zal echter wel blijven, hebben we wel een tabletje voor hoor, haha. Geniet van NZ, zal wel weer heel anders zijn, zijn heel nieuwsgierig naar je verhalen.
Liefs, Ron en Ankie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active